Oni šumom a mi drumom!


Они шумом а ми друмом!

-Свако иде путем који је изградио-

Видиш и сам шта се све догодило за само недељу дана, од дана када сам свратио код тебе, пред Преображење. Више и нема потребе да твојим читаоцима било шта додатно објашњаваш, ствари су откривене, свима видљиве, али ко не жели да их види, његов проблем.
Ја сам, као што сам ти раније рекао, постао придружени члан Групе „Србих-888“, а на Преображење, у подне, смо имали неку врсту свечане седнице, био је то дан када се мењају воде, време, природа, па смо и ми тог дана подвукли црту и сагледали наш рад и резултате у последњих 7 година.

Задовољни смо, све иде како је предвиђено, а Русија је дан уочи Преображења обратила озбиљну пажњу на оно што јој је из Србије стигло као предлог – видели смо, у питању су озбиљни људи са важним улогама… оставили смо је у ономе што јој се иначе и догађа због ранијих њених пропуста, али им није ништа ни додавано ни убрзавано.
Ове друге, почевши од Кине, Јапана и оних који би да владају светом, само разоткривамо и полако им гурамо главу испод воде, да ућуте, да схвате да су немоћни, али и да се умију па виде да су пут на који ступају они сами изградили, па свако иде  својим путем…. Они шумом а ми друмом!
Видиш ли шта им се догодило са плимом избеглица којим смо отворили пут  из Србије, преко Србије, у Србију!

Да, они улазе са југа, долазе из Сирије, која се некада звала Сирбија, па је избацивањем слова „б“ постала Сирија, а заправо је стара србска територија, иду преко данашње Србије са намером да стигну на територије Србије на којим су европске државе покушале да направе своје државе-као да се може правити кућа и држава на отетом!
Ми их пропуштамо, ми их пуштамо са нашег, кроз наше, да стигну на наше!

Просто је то: Врши се замена народа на србским територијама, последњи пут, пре више хиљада година, силом, и војском коју је имали Римско царство које се почело распадати одмах по распећу (Х)Риста, Сарабејца, Србина, а сада по основу наше молбе која је усвојена, мењамо народе у Европи, ови који надиру са наших територија очистиће наше територије на којем се зацарио сам Антихрист лично, ми остајемо оно што смо одувек били, јесмо и бићемо - Божије Ограђено Имање, у које нико никада не може да продре и ту се насилно на дуже настани, а ко год је пробао нестао је. Ми смо донели одлуку да се упути молба за  замену народа у Европи, јер се народ Европе сагласио својом вољом, поткупљен пре тога лагодним животом, да буде војска Антихристова у оквиру поробљавања света…. 

Па смо им само отворили њихове шумске путеве које су за себе спремили да њима оду у заборав и неповрат, са овим које тамо смештамо направићемо договор, односно договор је већ постигнут, али ће се примењивати тек после смиривања метежа у који уводимо Европу, Америку, са сателитима, Кину, Јапан и Турску, само смо оставили по страни Русију, јер је показала вољу да поправи пут којим је ишла, превасходно градећи и сређујући пут ка сопственим коренима, ка Србији.


Урушавамо им овај њихов неправедни финансијски систем, допуштамо Опште Поравнавање у целом свету  - да изгубе све, и државе, и народ и појединци из сваког народа, као и из Србије наравно!
Даље-клик на:

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta