Navijanje do pucanja!


Навијање до пуцања!

–Нама то иде у прилог-


Журба је очигледна.
Да се запоседне Србија од оних који су изгубили рат, па би да се покажу у овој за њих последњој паради силе и надмоћи, за и над издајницима. Издајницима Србије у различитим одорама!

Питају ме добронамерни, поштени, уплашени, сиромашни који су научили на свакакве муке „Шта ће ово бити?!“- са зебњом, чекајући мој одговор који би требао да је тужан, мрачан, беспомоћан, па када увиде да се ја насмејем, погледају ме прво неповерљиво, потом ми се придруже, па предлажу начине спашавања - колико Срба толико идеја. И то је добро.

Али, без бриге! Непријатељ жури.
И прави грешке. Чак је пукао и систем крупног трговања опојним дрогама – људи се више не боје, почели да причају истине, ружне истине…. које се тичу наизглед битних људи у Србији.

Навијају овог који тврди да све навија у Србији, све очекујући да то што је он за њих навијао почне и да ради, да се креће и да то траје.

Стално сам се препирао са неким мојим познаницима о важности неких полицијских служби – по природи мистике сви су упирали прстом, као у најважнију, у наводно свемоћну УДБУ (сада БИА) а ја сам се и на то смејао, питајући их шта су они из те моћне УДБЕ за ових 70 година колико владају учинили на добро државе и народа, а да је то законито и да се не стиде они који су незаконито поступали…., и сведе се на „па нема“, али су држали народ у страху…… И народ је научио на живот у страху, мада то и није неки живот, по мени то није никакав живот, али и то ће нечему да послужи.
Онда им објасним сврху поступања по законима, улогу судова, тужилаца, полиције, и на крају невољно признају да је најважнија „ова обична полиција“, или „Ови из Јавне“ са акцентом на Јавна,  као да се ради о оним из Јавних кућа, да је она ипак та  на коју треба ставити карту.
Какву карту?
Даље-клик на:
http://www.komanda-540.blogspot.rs/2015/10/navijanje-do-pucanja.html
___________________
Снимљено 29.10.2015.г. у 21,11 ч. - Застава Русије 

12'49"  Novi Sad

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta