Ispraćaj Majstora!


Испраћај Мајстора!

-Свака генерација тражи свог Мајстора-

Ја сам завршио и занат за алатничара, од младости сам се занимао за аутомобиле, и свој први, половни, аутомобил „Шкода 1000 МБ“ купио сам са 20 година живота, пре него што сам се оженио и купио стан.

Времена су била погодна, нисам никога ни питао ни слушао, моје паре-моја одлука.
Давно је то било и за све те године упознавао сам много различитих мајстора, бравара, електричара, аутомеханичара, и никада ми се није догодило као у ових последњих неколико година од када имам садашњу „Ланчију“, да за све кварове идем само код једног мајстора који се у све разуме - до душе, мени за овај ауто ретко треба мајстор, понеку сијалицу ми замени мој „Др Мића“, елктроничар, али слушам и видим како се у све разуме.

Прво сам се чудио, потом ми било жао колико је он способнији од мене и свих оних који су наступали у животу после мене, који се поред аутомобила разуме и у медицину, у законе, воли и о правди и поштењу, о радионицама, фабрикама… било ми је жао што нисам могао некако да га неком препоручим да га прогурају на место са којег ће на све нас изливати његово знање и памет.

Залуд сам био тужан због тога, многи други власници аутомобила не воле универзал мајсторе, он би неке специјалисте за леви навој на шрафу, па онда неког за десни… некако незадовољни, када он није био ту, а стално га зивкају на телефон, подгуркују се и намигују гледајући ка њему, и на крају се сагласили да он и није тако добар мајстор како смо мислили.

Траже сада неког новог.

Не замерам им:
И ја сам у своје време одабрао свог мајстора за моју тадашњу „Шкоду 1000 МБ“, није лепо њима замерати што за своје нове аутомобиле траже нове мајсторе.

Свима желим свако добро.

Име мајстора сами упишите на образац у којем сам  описао његово данашње стање.

Драгољуб

Постављено 20.4.7526/2017.г. у 14,55 ч.

Прилог: Дг. психофизичког стања Мајстора:



Аутор
® 24/03,  ® 06/07 и ® 20/97 «Проналазаштво» Београд
Др Драгољуб Татомировић, доктор права-криминолог и теозоф
-Кабинет за графологију, профајлерство,
теозофију и биоенергије човека-
Нехруова 131, 11070  Нови Београд, Република Србија
Тел./Факс +381 11  3-175-371; Моб.тел. 060-3-175-371
E-mail: zlatnibilten@gmail.com
Бро 623/2017,  Дана 20.4. 2017.г.  у 13,40  ч.
Б е о г р а д

Биоенергетска дијагноза укупног здравственог стања са психолошким профилом - израђено на основу, фотографије, гласа, рукописа, СМС поруке,  личног виђења, разговора, утврђеног стања биоенергетског система и/или основних личних података - за:

Презиме и име                  Кодно име „Мајстор“                              
Име једног родитеља 
Датум и година рођења
Адреса   
Телефон
Датум и час утврђивања дијагнозе/профила 20.4.2017.г. у 13,40 ч.
Основа за утврђивање дијагнозе                    фотографија, стање биоенергетског система

*Потпис лица на које се односи дијагноза______________________

Дијагноза:

„Мајстор“ је човек у којег више не дотичу Животне Енергије, нема никаквих планова, стратешких ни свакодневних, сви унутрашњи органи су у извесном стању хибернације-раде успорено по инерцији и са остацима последњих количина раније кумулираних Животних Енергија, изразите промене на систему за репродукцију које га чине нефункционалним за било које уобичајене потребе, значајне промене на оба стопала.

Резиме:

Мајстор ће ускоро да своју успешну радионицу, која се бавила многобројним пословима фарбања, лакирања, поправки, преправки и плановима за производњу нових предмета, по свему судећи, ће је  или сам затворити или ће је предати, продати, или на неки друг начин учинити нечијом туђом радионицом.

Када се то догоди, ми који смо зависили од његове радионице бићемо затечени, мада смо и сами видели да све иде ка њеном  затварању, тражићемо другог мајстора, неке послове ћемо и сами обављати јер су они једноставни и за њих нам мајстори и не требају, док ће нови власник радионице, надам се, извући поуку из рада садашњег власника, па ће ангажовати стручна лица за поједине послове, аутолимаре, фарбаре, браваре, стругаре, електричаре и неће се више догађати да нам аутомобил, када је у квару електрика поправља фарбар све тврдећи да је бољи мајстор и од самог електричара.

Навикнућемо се на другог мајстора…. Биће тешко у почетку о различитим кваровима разговарати са више мајстора, ово нам је било згодно-све се завршавало на причи само са једним. Али: Све има своје време трајања, дође време да и наш омиљени мајстор иде у пензију. Будући да сам и ја користио неке његове услуге, желим му дуго уживање у заслуженој пензији и ако је било неких лоших речи са  моје стране, молим да ми опрости, није било ништа лично, мало ми је било тешко да се навикнем на мајстора свезналицу, а то је моја кривица, они су ретки али постоје. Збогом Мајсторе!
  
*Чакра је невидљиви отвор кроз који улазе Животне Енергије.

авет:  *Веруј и оздравићеш!  *Веруј и окрепићеш се!  *Веруј и победићеш!  (Драгољуб)

Без бриге, и ја сам одавно пензионер и тај статус ми уопште не смета да се бавим својим некадашњим пословима. Сада из разоноде-када и сам то упознаш биће ти жао што си се толико трудио да ти лично будеш универзал мајстор за аутомобиле, са великим М(ајстор)!


Др Драгољуб Татомировић
Доктор права-криминолог и графолог
_____________________________________________
http://zlatnibilten.blogspot.rs/2013/11/zlatnibiltenblogspotcombiro710.html

Извод из објашњења дела услуга које пружа аутор наслова, у својству графолога-профилисте:

"Поред ових процесних могућности Биро-710 вам нуди да у оквиру ваших приватних провера добијете извештај о поузданости и лојалности одређених лица за које сте из неких разлога заинтересовани - на основу рукописа тог лица, његовог гласа, фотографије или личног виђења, када се на основу тих параметара сачињава одговарајући профил личности, високе тачности"._________________________________


*Напомена:
*Молим да се у било којој комуникацији са мном позивате на број под којим је вршена дијагностика.
*Ова дијагноза је заснована на немедицинским средствима и методима и она никако не сугерише да се одбаце медицинске дијагнозе или  лекови које су прописала надлежна лица медицинске струке!
*Корекције немедицинским средствима (савети за самопомоћ, теозофски разговори и објашњења) су могуће и оне су бесплатне и предузимају се по потреби и на изричит захтев лица на које се овај Извештај односи.
*Аутор Програма «Rarum-carum» не гарантује да ће, у сваком случају, немедицинске мере довести до жељеног резултата! Ово је у складу са теозофским ставовима који су сваком заинтересованом лицу презентирани и који се садрже у књигама које је написао аутор (Замена душе, Енергије, Рукопис слика душе, Упозорења души,  Опојне дроге-насилно улажење у Више светове).

_______________________________________________________
Снимљено 20.4.2017.ф. у 15,10 ч. - Застава Русије 


_________________________________________________________
Снимљено 20.4.2017.г. у 18,13 ч. - Застава Русије 

Озбиљно размишљам да моји блогови од сада буду само
на руском језику, они су ти који са посебном пажњом
прате оно што пишем. А разумете ли браћо Руси?


Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta