Kreni ili se sklonI!


Крени или се склони!


 -Мој план је важећи-

Веза: Победа понижавањем

http://zlatnibilten.blogspot.rs/2013/08/pobeda-ponizavanjem_27.html

Шта би могао да чује Владимир Путин, да није глув?:


Шта је, уплашио си се, не верујеш својим  очима да си постигао оно о чему си могао само да сањаш – у праву си, није ово твоја већ моја победа! Помогао сам ти да се у умијеш. Да одагнаш страх из срца свог јер ми не верујеш, хоћеш све сам, а сам ништа не можеш, без мене нико ништа не може - стао си, ослушкујеш, распитујеш се, анализираш, питаш човека за мишљење а он се презива Сатановски, размисли о пореклу његовог презимена, па  му тако и и веруј!

Очекивао си сада да ти кличе народ, да те славе, да величају твоју победу – а кажем ти, није ово никаква твоја победа, то је моја победа, заправо показивање шта се  може ако се не плашиш и ако се уздаш у мене!  Али: Ја нисам одобрио твој договор због којег си ступио у рат!

Како си се колебао, тако ти је у Сирији и ишло, лагали сте, онај твој зализани Решетњиков  је почео да прича како сте ушли у рат због земље којом је мој Изабраник Исус, ходио па сада ту земљу неко скрнави….постао ти је он саветник и велеверник!

Рекао сам ти да Алеп не можеш да освојиш, то није ни предвиђено, хтео си да успоставиш оно раније, а оно раније сам ја дозволио да буде срушено….назвао си оне мученике терористима, како то сада да су терористи а пре три године си говорио да се не мешаш у сиријски сукоб?

Чиме тргујеш и чиме се ти руководиш? Није ли то резултат твојих преговора и договора са неким? Не вреде ти договори са људима, када год мене заобиђеш пропадаш - Шта сада чекаш, да ти јаве да су одредили да започну своје самоубиство? Неће се они на то определити – натерај их на предају на самоубиство, да те моле, да клекну пред тобом, али то можеш само ако мене признаш за свог команданта, ако ме у умолиш да идем испред тебе. А ти се двоумиш, ниси ти онај грешник Јосиф Стаљин!

Већ си побеђиван понижавањем
– знам, ја сам то и тада и увек дозвољавао, јер си се био осилио, па си почео да ме без моје дозволе замењујеш, имао си новца, цене нафте и гаса су биле до неба, до неба се чуо и плач опљачканих - пљачкали сте остале   народе, злоупотребљавали и то није ни најгоре, већ што сте у тој пљачки уживали и говорили како је то праведно! А знали сте да није, зато сам учинио да пропаднете сви ви који сте пљачкали и истовремено градили цркве и џамије широм света, све да ми се умилите, али ја у њих не улазим, не требају ми никакве цркве од опљачканих пара…. Ено вам их па боравите у њима….. дозволио си да онај чијем нижем свештенику љубиш руку преда тв камерама, годинама ради на склапању пакта са мојим противником - са представником самог Ђавола, и о томе ћутиш….

Е мој, мали уплашени човече… шта ћеш сада када сам ја стао, како ћеш страхове од моћне гвоздене коњице Турске одагнати!? Том коњицом командује онај са којим си се крајем  децембра 2014.г. љубио у Анкари и поручио Србима да их предајеш њима, Турцима, на даљу бригу, то је твоја процена и оних које плаћаш да за тебе истражују и процењују!

Заборавио си тада шта си обећавао Србима, заборавио си какав си купац био у ситуацији када су морали да продају оно што је теби било интересантно… зарађивали сте на њима, напунили кесе жеженим златом и ја их испразних… све сте потрошили на битку коју не можете добити, на свакодневне потребе народа о којем не мислиш и сада си стао у полукораку – да одустанеш не желиш, да наставиш не смеш, чекаш да се нешто догоди нешто, повољно по тебе,  али нема ничег случајно и то што ти подводиш под нешто сам само ја!

Пустићу те да те онај са којим си се грлио у децембру 2014.г. провоцира, понижава, изазива, да ти прети….
А ти ћеш истезати врат како би чуо шта кажу они које си скоро победио у Сир(б)ији, да чујеш хоће ли им Американци прискочити у помоћ…. Стојиш, цури ти време и теби и твом народу и твојој држави, шта ће мени плашљиве рачунџије, чему ми служе!

Крени или се склони!
Верује у мене и крени, опери пљувачку којом си понижаван, она се не пере тако како ти радиш, већ покајањем и ступањем даље, са вером у мене, друкчије се опрати не можеш!

Даље-за читање или регистрацију-клик на:


Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta